Hur kan vi hjälpa dig?

Behöver du service eller reparation?

Behöver du hjälp med en reparation eller service av din produkt?

Vi hoppas att du har en problemfri upplevelse med din produkt från Sunrise Medical. Om ett problem skulle uppstå ska du i första hand kontakta din hjälpmedelscentral eller din auktoriserade Sunrise Medical-leverantör.  De är utbildade för att diagnostisera och korrigera eventuella problem, inklusive garantireparationer och service.

Kan du inte komma ihåg var du köpte din produkt från eller behöver kompletterande information ifrån oss?

Kontakta oss

Behöver du fortfarande hjälp?

Online

post@sunrisemedical.se

Vi svarar inom 24 timmar på vardagar. 
 

Ring oss!

 

031-748 37 00

Öppettider:
Mån-tor kl 8.00- 16.30
Fre: kl 8.00-16.00
Lunchsstängt: kl 12.00-13.00

Under perioden 15 maj - 31 augusti tillämpar vi sommartider:
Mån-fre kl 8.00- 16.00
Lunchsstängt: kl 12.00-13.00

Företagskontakt

 

Vårt team

Om du är i behov av hjälp eller har frågor, ta reda på vem du ska kontakta på respektive arbetsområde här.